12 listopada 2014

Sałatka ziemniaczano - kukurydziana

sałatka wielkanocna
Sałatka ziemniaczano - kukurydziana
Od czasu do czasu lubię zjeść sałatkę z dodatkiem domowego majonezu. Szczególna ochota przychodzi mi na taką bombę kaloryczną kiedy na dworze robi się chłodno, szaro i ciemno.  Ta prosta  sałatka to dla mnie prawdziwe jesienno-zimowe comfort food :- ) Przypomina mi ona niezapomniane, przemiłe spotkania z moją cudowną kuzynką Madzią i wprowadza w miły nastrój. Jestem bardzo ciekawa jakie są Wasze ulubione potrawy na poprawę nastroju :- )
Składniki:
  • 4 – 5 ziemniaków
  • 4 – 5 jajek
  • 1 puszka kukurydzy
  • 1 duży pęczek koperku (lub 2 małe)
  • 3 łyżki domowego majonezu
  • 3 łyżki jogurtu naturalnego
  • sól
  • pieprz

Ziemniaki ugotować w mundurkach, ostudzić  i obrać. Jajka ugotować na twardo, ostudzić i obrać. Ziemniaki i jajka  pokroić w kostkę. Koperek drobno posiekać. W misce wymieszać wszystkie składniki, sałatkę doprawić do smaku solą i pieprzem.

Smacznego:- )

Sałatka na lunch
Sałatka ziemniaczano - kukurydziana
sałatka na kolację
Sałatka ziemniaczano - kukurydziana
sałatka ziemniaczana
Sałatka ziemniaczano - kukurydziana

6 komentarzy :

  1. Śliczna aranżacja – chyba autorka za wiosną tęskni

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda bardzo ładnie, chociaż taką porcja z pewnością bym się nie najadła.. :(

    OdpowiedzUsuń
  3. przepysznie wygląda, choć dla urozmaicenia sięgnęłabym po dressing ziołowy develeya :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pysznie wygląda, zaispirowałaś mnie tą sałatką i zieloną salaterką do podobnej sałatki, ale z dodatkiem brokuła...

    OdpowiedzUsuń